بازی قلعه‌نویی با اسم قطبی| سرگیجه در تیم ملی حمایت عجیب صادقی از نکونام+ ویدیو| ۵ سال بماند قهرمان آسیا می‌شویم! آغازبه‌کار استقلال ب!| برنامه‌های جدید خلیج فارس برای آبی‌ها بیانیه باشگاه پرسپولیس درباره توهین به بانوان در بازی مقابل سپاهان آتیلا حجازی: به خاطر استقلال به ایران برگشتم زردکانلو: رئیس هیئت فوتبال هیچ دستاوری جز نابودی در فوتبال خراسان نداشته است | وای به حال فوتبال ایران با چنین مدیرانی! سوپرگل شهاب زاهدی از فاصله ۷۰ متری + فیلم حجازی سرپرست استقلال شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رم و لورکوزن در یورولیگ| تکلیف آزمون مشخص شد؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و تاتنهام| برد بزرگ در دربی لندن بیاتلو: خوشه‌طلایی می‌توانست پیروز بازی باشد سرمربی خوشه طلایی: به جدول توجهی نداریم | ۳ امتیاز کسر شده قطعا بازمی‌گردد نتیجه و ویدیو بازی خوشه طلایی و آریو اسلامشهر در لیگ آزادگان | تساوی بی‌ثمر خوشه در مشهد پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین بررسی بازی‌های باقیمانده پرسپولیس و استقلال تا پایان لیگ برتر | مسیر ساده‌تر نکونام نسبت به اوسمار صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران با درخشش بازیکن مشهدی دوندگان مشهدی در جاده ولایت + فیلم ادامه رقابت میلیمتری استقلال و پرسپولیس| نگو کی قهرمان می‌شود رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد
سرخط خبرها

احسان کوراهی کیست + ویدئو| جعبه سیاه پرسپولیس و حواشی اخیر فوتبال ایران، از اصفهان تا دربی

  • کد خبر: ۶۷۶۰۳
  • ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
احسان کوراهی کیست + ویدئو| جعبه سیاه پرسپولیس و حواشی اخیر فوتبال ایران، از اصفهان تا دربی
در حالیکه ماجراها و حواشی دو هفته اخیر حول پرسپولیس و لیگ برتر فوتبال ایران ادامه دارد، سوال بزرگ مخاطبان فوتبال از افشین پیروانی یک چیز است: احسان کوراهی کیست؟

گروه ورزش/شهرآرانیوز، همچنان حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان و دربی تهران ادامه دارد و هر روز ابعاد جدیدی از ماجرا‌های عجیب در باشگاه‌های محبوب پایتخت افشا می‌شود. آخرین سوژه عجیبی که این هفته‌ها اسمش حسابی در رسانه‌ها و صداوسیما مطرح شده، «احسان کوراهی» است. شخصی که هفته قبل پیروانی مدعی بود شناختی از او ندارد و حالا با صحبت‌هایی که روز‌های اخیر مطرح شده، به نظر می‌رسد کاملا برای سرپرست پرسپولیس شناخته شده‌است.

در خصوص کوراهی که البته پیروانی شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اصرار داشت، تلفظ صحیح نامش کُراهی است، گفته می‌شود که مسائلی از قبیل تهیه بلیت، رزرو هتل و ... را در پرسپولیس انجام می‌دهد و گرچه سمت مشخصی ندارد، اما مدت‌هاست که در کنار پرسپولیس است.

ویدئو تصحیح فامیل کوراهی توسط افشین پیروانی!

 

احسان کوراهی، دوست پیروانی و پرسپولیس را بشناسید!

 

به جز ماجرای کوراهی، اما دعوا‌های فرزاد مجیدی و افشین پیروانی نیز در نوع خود جالب توجه بود. هر دو طرف یکدیگر را به حمایت‌های پشت پرده تلویحا متهم می‌کردند. پیروانی گفت: در دربی از روی سکو به من و تیم توهین کردند و من هم جوابشان را دادم. آنقدر از روی سکو‌ها تحت فشار بودیم که نمی‌خواستیم در دربی بازی کنیم.

وی افزود: در همین دربی یک بازیکن استقلال ۳ بار باید اخراج می‌شد یا موقعیت گل دقیقه ۹۰ ما به اشتباه آفساید گرفته شد. با این وضعیت باید به آل‌کثیر بگوییم دفعه بعد که به همین تیم‌ها گل زد، خوشحالی نکند؛ چون در بازی‌های گذشته برد نداشتند، می‌خواهند توجیه کنند.

صحبت‌های فرزاد مجیدی در نوع خود عجیب به نظر می‌رسید. او که تمام تلاشش را به کار گرفته بود تا در جنگ لفظی با پیروانی به نوعی پیروز شود،  بین صحبت هایش جمله عجیبی را بر زبان آورد:

 
اگر مدیرعامل پرسپولیس روی خط برنامه نمی‌آید به این دلیل است که بلد نیست دروغ بگوید.

فرزاد مجیدی اگرچه با بیان این جمله به دنبال این بود تا به نوعی ادعا‌های افشین پیروانی را زیر سوال برده و او را دروغگو خطاب کند، اما توجه نکرد که هم خودش روی خط برنامه حاضر شده و هم احمد مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال میهمان تلفنی برنامه میثاقی بوده است؛ بنابراین وقتی این جمله را روی خط برنامه بیان کرد که "مدیرعامل پرسپولیس روی خط برنامه نمی‌آید، چون بلد نیست دروغ بگوید" توجه نکرد مدیرعامل باشگاه استقلال روی خط بوده و حالا مخاطب حق دارد در مقام قیاس دو مدیرعامل، از خودش بپرسد آیا مددی دروغ گفتن بلد است که دعوت برنامه فوتبال برتر را پذیرفته و روی خط می‌آید یا مهم‌تر این که خود فرزاد چقدر می‌تواند روی خط برنامه دروغ بگوید که هفته قبل هم قصد داشته روی خط بیاید و به او وقت نرسیده است

ویدئو مجادله افشین پیروانی و فرزاد مجیدی در برنامه تلویزیونی

 

حالا، اما پای پیشکسوتان دو باشگاه نیز به این ماجرا و درگیری کلامی باز شده‌است. پیروز قربانی، پیشکسوت استقلال گفت: طبیعتاً هر دو تیم حق دارند طبق منافع‌شان صحبت کنند، اما شب گذشته به جای لذت بردن متأسف شدم. هر کسی که جایگاه حقوقی دارد شایستگی پست خودش را حفظ کند.

وی افزود: هر کسی می‌تواند گرایش به تیمی داشته باشد، اما وقتی شخصیت حقوقی دارد همه حساس می‌شوند. قشر زیادی طرفدار استقلال هستند؛ اگر وزیر به تیم مورد علاقه‌اش تبریک می‌گفت چیزی نبود، اما وقتی با لوگوی تیمی شوخی می‌کند، عکس العمل‌هایی خواهد داشت.



حالا امیرحسین صادقی، کاپیتان سابق استقلال یک استوری در خصوص حرف‌های پیروانی منتشر کرده و به این صحبت‌ها واکنش نشان داده است:

 

احسان کوراهی کیست + ویدئو| جعبه سیاه پرسپولیس و حواشی اخیر فوتبال ایران، از اصفهان تا دربی

 

رضا جباری، پیشکسوت پرسپولیس هم با انتشار پستی اینستاگرامی وارد این مجادله عجیب شد.

 

احسان کوراهی کیست + ویدئو| جعبه سیاه پرسپولیس و حواشی اخیر فوتبال ایران، از اصفهان تا دربی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->